Våga ogilla adressändring!

- Välkommen till Adressändring du talar med ....
- Ja hej, mitt namn är....och jag skulle vilja veta varför jag får post till tre olika adresser?
- Tre olika?
-
Ja, lite små fiffigt. Men jag skulle föredra att få posten dit jag betalt för att få posten för sisådär ett halv år sedan.
- Ja men självklart, skulle jag kunna få ditt person nummer tack.

- Så, konstigt nog så är din adressändring annulerad men betald.
- Hmm så med andra ord har jag betalat för något som ni sedan annulerat?
- Mmmh
-
Okej, men det låter ju fullkomligt rimmligt. Ta betalt för inget, fiffigt.
- Ber så hemskt mycket om ursäkt för röran vi skickar nya papper till den nya adressen.
- Om ni bara visste.
- Ursäkta?
- Äh det var inget, tack för hjälpen,
- Tack själv för tålamodet.
-
*Klick*


Maddafakkas, tack för den onödiga irritationsmomenten ni bidrog till i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: carolina

stackars ..fast det e ju bara idioter som jobbar där ungefär som på Ica fast det inkluderar inte mig då :P

2008-11-25 @ 13:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0