Personligt Skit/0.01% Falsk

Ibland så önskar jag och halva världens invånare att man kunde läsa tankar. För ibland förstår jag mig verkligen inte på hur människor resonerar. Well antingen det eller sluta vara så naivt godtrogen och tro det bästa om folk. För inte fan gör de det om mig. Så, varför inte ge igen och bli en sådan äckligt dryg och falsk människa? Jag menar det är oftast de som vinner så att säga.

Människor som är så vidrigt duktiga på att manipulera och ljuga sig fram för att få det dem vill. Men samtidigt är det så att Justin sjunger det bäst. What Goes Around Comes Around. Jag menar, om person A ljuger om person C för person B så lär det komma fram på ena sättet eller det andra då det är en lögn och person C inte sagt det person A påstår till person B.
Jag vet inte, jag vet bara att jag ser dagligen en massa falska människor komma undan med saker de inte borde. Jag får dagligen höra hur människor resonerar som små små osäkra människor. Som inte vet vilken plats de har i livet eller inte vill förlora den enda platsen de hunnit få.

Samtidigt som jag förstår att vissa beter sig som de gör, så förstår jag inte hur de orkar. Hur orkar man ljuga, spela och leka något man inte är. Ljuga och manipulera för att få det de tror de vill. Det blir som att bygga en mask på falska grunder, bygga en hel värld på falska grunder. Hur bra kan man må då? Hur bra kan man må som en svartsjuk, avundsjuk, osäker och rädd människa utan någon somhelst säker och ärlig, egen grund?

Det är som något jag skrivit tidigare. Så kallade Gangsta Bitches, varför gå runt och bete sig som om de är snyggast, bäst, mest självsäkra och underbarast när de i sjävla verkar är helt tvärtom? Det slutar inte med att de utstrålar det de egentligen vill. Det utstrålar en dryg attityd.
Hursomhelst, så är det tillslut deras val. Kan inte de hantera sig själv så är det deras förlust förmodar jag. Jag får ha en smula falskhet i kroppen och fortsätta att spela omedveten. För heldre en smula falsk än en massa drama i livet.

KÄRLEK!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0