Missy går 80tal

Hur många av er har sett Armand Van Heldens video till "I Want You Soul", eller bara hört låten?
Well, nu är det så att jag blev helt frälst i den när den kom ut. Alla 80tals ljud och beats, ja allt som allt. Och att sedan få se videon till denna låt gjorde inte saken värre precis.

Jag kunde sitta hemma irriterad, sur eller ledsen. Men så snart den låten dök upp på teve eller jag fick för mig att klicka in mig på You Tube för att se den slutade det med ett stort leende på mitt ansikte. Den videon är så sjukt underbar! Den bara sprutar färgglada färger och kärlek, den bara öser på hur hiphop världen såg ut kring 80talet. Där vill jag vara, där vill jag bo! Och det är mitt mål inför helgens eskapader, Missy a la 80tal! Yes Mam! Hursomhelst, här har ni videon som sätter ett leende på detta ansikte. ENJOY!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0