Min typ av kärlek

Jag kommer att säga det, om och om, gång på gång. Jag kommer att sitta och predika för er, dela med mig och ösa på er. Förklara för er, visa er och försöka påverka er. Om och om, gång på gång kommer jag att dela med mig och visa varför, vad och hur hiphop lyckas beröra mig.

Ni kommer flera gånger få sitta och läsa om att Hiphop inte bara är en lirare som har en refräng om en klubba, gång på gång kommer jag försöka visa er det genom mina ögon. Här får ni något som berör mig, som är mer än pengar, attityd och ytlighet. Inte gammalt, inte nytt, bara kärlek!



Pharoahe Monch Feat. Erykah Badu - Hold On

Kommentarer
Postat av: Hiphop for life!

I feel the L O V E!

Keep it up forever and ever.

Hiphop, the soul in my life :D Denna låten är så wounderful!

Take care :D

kram Jii

2008-06-18 @ 00:02:41
URL: http://sampaguita.blogg.se/
Postat av: Soulbloggen

Fan va klyschigt intro! :D

Men grym låt i övrigt!

2008-06-20 @ 14:38:54
URL: http://www.soulbloggen.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0