Ladies Lover Cool James rockar hans första singel

De som klickar in sig här på en regelbunden basis har nog läst om LL Cool J och hans inkommande album och planer. Hursomhelst så är den här nu, den officiella singeln (Rocking Wit Da GOAT) för hans nya album. För mig så kommer Ladies Lover Cool James aldrig kunna få mig att gunga till huvudet lika mycket som när Moma Said Knock U Out kom till, men jag måste dock säga att det här var riktigt bra gjort då jag inte tycker att det låter som komersiell smörja. Kan inte påstå att det är riktigt feta grejjer, men det är bara en på raden. Jag får hoppas att han satsar på mer än att flexa och spänna sig till resten av spåren från hans kommande album.


LL Cool J - Rocking Wit Da GOAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0