Hot 97's Summer Jam Festival 13 Juni - 17 Augusti

Jag behöver nog inte riktigt finna välformulerade ord eller sitta och försöka skriva ihop världens inlägg när det gäller det här. Egentligen räcker det med att ge er linupen för denna festival för att få det att vattnas i unne p er som det gjorde för mig. Bara att få se alla dessa namn som ska medverka och uppträda under denna fetival gör nästan så att något i mig går sönder på grund av vetenskapen att det är något mina öron, öron och själ kommer att missa. Det här är ingen en, två eler tre dagars festival. Det här är konserter, konserter i flera dagar, flera veckor i mer än en månad. Det här är stort!

Så istället för att slösa både min och er tid som lätt skulle kunna spenderas ute i solen eller stranden med en grill så ska jag droppa lite namn.

Mavis Staples
Kid Sister
La Bruja
AfrikaaBambaataa
Mosh Ben Arii
DJ Diwon
I Wayne
A-Trak
Los Lobos
Noami Shelton & The Gospel Queens

Inga komersiella namn, inga gangsta hoes eller pimps and nigguhs. Bara kärlek, sol, värme och bra musik på en och samma tälle i ett antal dagar. Jag vet inte vad ni tycker, men om sagt. Jag missar något som bara kan upplevas där och bara där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0