B U S T A!

image33

Det känns, det känns i plånboken så att säga. Varför gör ni så mot mig för, varför tar ni hit Busta Rhymes, Mary J Blige, Jay-Z och Foo Fighters så tätt in till? Hur förväntar ni er att jag ska ha råd med alla dem, eller kunna välja minst två!

Hursomhelst, när man ändå skriver om Busta Rhymes så kan jag säga att han har påbörjat att spela in sin ny video. Singeln "It (We Made It"), som är från hans kommande album "Blessed" som för övrigt ska släppas någon gång i Juni.
Busta teamar ihop sig med ingen mindre än Linkin Park till denna låt. Det blir Busta Rhymes första collabo med ett rockband. Busta Rhymes själv beskriver låten genom att förklara att det är ingen låt som inriktar sig på förorter, eller ghettot, utan något för alla. Att det är en sån låt som egentligen inte kan beskrivas bättre än att det rör själarna av "det vanliga folket".

Busta Rhymes torsken jag är och varit genom åren är sjukt nyfiken på detta och hoppas på att någon av paketerna till min födelsedag innehåller en biljett till hans konsert. Och att Busta låter oss svenskar få höra "It (We Made It)"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0