Otitlad nonsens

Ibland finner jag inga ord, ibland blir jag alldeles häpen, ibland blir det så mycket att jag inte ens vet vart jag ska börja.
Jag skulle kunna bifoga videoklippet som förstummade mig och göra det enkelt för mig och bara sitta och få reaktioner. Och det känns nästan som om det är så det kommer att bli, för jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta, bokstavligen. Vet inte om Lindsay Lohan var inblandad i den här reimixen, eller ens medveten om det. Samma sak gäller Timbaland.
 Sdan vet jag inte hur pass ny/gammal den här remixen är då Way I Are inte är världens nyaste låt. Skulle inte förvåna mig, jag är trots allt ingen Lindsay fan, så har jag missat denna så är det inget jag skämms över diekt.

För isånnafall så dör en del av mig, då försvinner en del av hoppet inom mig om att musiken kommer att resa sig upp som den gjorde under 70-90talet. Så här får ni, här får ni Lindsay Lohan feat. Timbaland - Way I Are remix. Jag är innerligt ledsen, men det är i princip ett måste oavsett hur kasst det är, för ja, det är så sjukt kasst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0