Personligt Skit 15/April

image34


Suttit och slösurfat på lite olika bloggar på metrobloggen nu den närmaste timman. Det finns två olika bloggar som jag alltid fastnar för.
Ena är den som handlar och inriktar sig på den musiken jag gillar, "musik bloggar". Den andra är mer  "personliga bloggar", och då menar jag inte dessa "bimbo bloggar". Det intresserar mig inte att konstant sitta och läsa en massa "fjortis fasoner". Utan mer dessa som har något att säga, förmedla. "Intressanta liv", som blir som små romaner oavsett om de vill det eller inte. Så det slutade med att jag stannade upp och skrollade igenom Del II.

Mina åsikter, min musik, mina tankar, mina, min, hon & hennes.

Jovisst, allt jag gillar. Men riktigt opersonlig, då jag är medveten om att jag inte är Petter eller Ken. Jag är inte någon känd vimmel fotograf vars bilder är något alla vill se.
Jag är ingen BlondinBella som lyckas provocera "det vanliga folket" eller få det "finare folket" som beundrare. Jag är jag, en tjej med dyselexi och en åldersnojja över sin 26 års dag och är bosatt i förorternas förort.

Jag festar inte en gång i veckan och visar upp mig, jag viker inte ut mig och jag kan inte påstå att jag ingår in något "inne gäng". Så hur roande blir min personliga blogg för människor som inte känner mig, ja då jag inte är rikskänd?

Hursomhelst, att låta Del II endast fastna på den nivån där jag endast sitter och skriver om artister och musik jag gillar kommer leda till att det blir en slags "nyhets musikblogg", en "blogg nyhetsportal" som är ganska så okänd. 
För mig så är det lika med torrt. Vilket många sidor lyckas bli i längden då det bara inriktas på ett sätt på en sak. Så, det slutar med att oavsett hur ointressant mitt vanliga förorts liv är för andra så är det mitt. Och det här är min blogg, så tjena! Får väl bli att jag klämmer inte lite personligt skit ibland. För jag vill ha en allt i ett blogg. Som en het jävla sneaker som har allt man vill ha!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0