T.I's AKOO

Man kan kalla nudagens emcees för dryga, dåliga, ytliga eller whatsoever, men dumma är dem inte. De är medvetna om att de borde uttnytja all tid de har under rampljuset. De beger sig in i olika typer av brancher för att tjäna mer pengar och försäkrar sin framtid med en stensäker ekonomiskgrund. Som sagt, inte dumma, inte dumma alls.

Något som nuförtiden anses i princip vara vanligt bland hiphop artister är att se dem bege sig in i klädesbranchen.

Lika mycket logiskt som smart. Vilken T.I fan skulle inte vilja använda kläder som kommer ur hans kollektion så att säga. Well, nu får även dem fansen chansen. T.I  launchar sin AKOO clothing kollektion och har nu gett en liten förhandsvisning av dessa kläder.


Just nu vet jag inte hur pass insatt T.I är i själva tillverkan av sin egen kollektion, hur mycket han har att säga eller har att göra. Men det jag har sett hittills är hett, ja h e t t !
Alla som känner mig vet att det inte finns något mer till ögon godis för mig än en man (OBS Man och inte pojke) i stilrena, heta streetkläder och cleana sneaks.

Så, blir det mer av det jag sett så hoppas jag att kläderna når Sverige. Svenska män behöver lite mer stilrent att välja på, och jag behöver lite mer att titta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0