World Series of Hiphop

Den här sommaren kommer rappare runt om världen att sammlas i Atlanta för en tävling, och inte vilken tävling som helst utan själva tävlingen. The World Series of Hiphop, där man ger rappare runt om i världen chansen att battla up för en miljon dollars. The World Series of Hiphop kommer att hållas i The Georgia World Congress Center den 5-9 Augusti.

Signad som osignad, rappare kommer att få den chansen dem drömt om. Tävlingen kommer att bestå av tre nivåer som kommer att bli dömda av en panel dommare som består välkända och välrespekterade namn inom hiphop.
Förutom att vara indelad i tre nivåer så kommer man dela in det hela i tre olika åldersgrupper. The Heavyweights, åldrarna 25 och upp kommer att få tävla för huvudpriset, en miljon dollar. Medans artister i åldrarna 21-24 kommer att tävla som Middleweights och ett huvudpris på en halv miljon dollar. Och sist men inte minst gruppen  med de yngre som är 18-20 som har ett huvudpris på en kvarts miljon dollar.

Förutom allt detta så kommer The World Series of Hiphop ha en danstävling, där olika crews av olika typer kommer att få tävla för att kamma hem en halv miljon dollar.
Även där är tävlingen indelad på det sättet att det högtsa priset på en halv miljon dollar kan vinnas av en grupp med sex eller fler dansare. Medans Squads, som oftast består av fem eller mindre kan tävla för en kvarts miljon dollar.

Och allt det här är öppet för alla, lägsta pris på en bljett för att få upplebva detta ligger på tio dollar. Det svider i mitt hjärta att veta att det kostar mig en ynka tio dollar för att få se och uppleva allt det där. Det är vid sånna här tillfällen jag verkligen vill uppleva USA.
Så, någon som känner sig oerhört generös och vill göra en dagens gärning får MER än gärna sponsra mig för att lyckas ta mig till Atlanta, USA. Jag vore evigt tacksam om det gör något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0