His Life, His Beats



Bronx hiphop legend Grandmaster Flash är redo att släppa sin memoar den här sommaren. Grandmaster Flash född som Joseph Saddler har teamat ihop sig med New York Times författare David Ritz för att skriva "The Adventures of Grandmaster Flash: My Life, My Beats". Boken är redo att landa i butikerna den 10e Juni. Alltså blir det ännu en bok jag sätter i min privata "Jag måste läsa bok" kö. Känns som om det är för många böcker och för lite tid för min del.

Men med tanke på vem som ligger bakom boken, är det lite av ett måste för mig. Så för er alla som älskar den här jävla hiphop musiken lika mycket som jag, för alla som är lika intresserad av Grandmaster Flash som jag, se upp! Se upp för den här sommaren kommer ännu en viktig bok inom hiphop musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0