Från Harlem till Hollywood.

Sean "Diddy" Combs blev den första manliga rapparen som tilldelades en stjärna i Hollywood Walk Of Fame den 2 Maj. Inte nog med det,  Diddys "Stjärnceremony" sägs vara den största i historia. Aldrig någonsin har det dragits så mycket folk för att delta i denna ceremoni. 

image40"Idag är en av de bästa dagarna i mitt liv. Idag är bevis på att ifall ni tror, så kan alla era drömmar sannas. Jag har gått från Harlem till Hollywood!", säger Diddy till alla sina fans som står i en stor folkmassa runt om med T-shirts och ramsor som visar hur mycket de stöttar sin idol.

Så, hittills har Diddy alltså fått sin stjärna och sin beröm erkännd. Men inte nog med det! The Hollywood Chamber of Commerce annonserade att den 2 Maj, 2008 har också blivit Sean Combs dagen i Hollywood. Herr Diddy har fått en egen dag.

"Jag skulle aldrig kunna ana detta, jag hade inte ens drömt detta. Det här är verkligen en dröm som ´jag inte ens drömt om som sannas endå.", säger Diddy angående denna dag. Sedan fortsätter han med att tacka hela Hiphop commintin så att säga.
 
Han menar att utan den så skulle han aldrig få denna stjärna eller stå där han idag står. Vilket jag personligen håller med om. Vad är en artist utan sina fans som lyfter upp en.
Samtidigt som ens medartister, om man nu kan kalla dem så. Stöttar varandra. På plats var det en massa kännda artister inom denna "community".

Doug E. Fresh, Russel Simmons, Jamie Foxx, Arsenio Hall, Big Boy, Magic Juan, Danity Kane m.m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0