Ray J

Det var ett tag där man undrade vart broder Brandy tagit vägen. Men nu är han här igen. Här är Ray J's senaste musikvideo till hans singel "Gifts".  Jag personligen är inte världens RnB typen, iallafall inte "nudagens" RnB. Då det är sällan jag hör något som sticker ut, som inte låter som alla andra eller använder sig av samma "featuring artister". Och med det klankar jag inte ner RnB, inte alls! Det är en del av den genren jag så avgudar.

Jag är helt enkelt mer för Hiphop/Rap och har svårt för att finna min typ av RnB musik. Men ibland kommer det, dock inte just nu. Ray J ger mig inget som får mig att känna att låten sticker ut i mängden bland alla RnB/Hiphop videon eller låtar. Men självklart, som vanligt så vill jag dela med mig det jag hör och ser. För musik är kärlek, dela med den!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0