Bee dissar Missy Miss Me

När blogg världen dök upp hittade jag ett sätt för mig att träna min dyselexi på samtidigt som jag hittade ett sätt att göra det jag tycker om. Och det är helt enkelt att skriva av mig om saker jag anser älska i livet.
Under den tiden har jag hunnit få läsare som uppskattar det jag skriver, hur jag skriver och vad jag skriver om. Det går inte att förklara hur mycket jag uppskattar det och vilken enorm komplimang det är samtidigt som det glädjer mig att få det bekräftat att hiphop inte är i närheten av dött och att det finns så otroligt många människor där ute som delar den kärleken med mig.

Och att sedan få det påpekat att det tycks att jag har en viss talang för det går inte att förklara. Men nu är det iallafall så att jag blev kontaktad för några dagar sedan av någon som visade intresse på att ha mig som skribent på hans projekt. Vilket jag mer än gärna tackade ja till. Så det kommer att sluta med att jag inte kommer att posta upp lika mycket på denna adress utan kommer att byta och gå över till "det projektet". Som för stunden fortfarande är på en byggnads fas, men ni kära läsare. Ni får vara med om en smyg premiär.

Så se till att besöka och registrera er på Soul Of Sweden, portalen för alla som älskar musik för själen. Allt från Old school hiphop till nudagens Neo Soul slingor. Nyheter, recensioner och allt som behövs för en grym portal. Sedan ska vi inte glömma forumet som finns till för alla som reggar sig. Kom igen, klicka in er nu!

www.soulofsweden.se



Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0