1982.06.03

Åldersnojja runt hörnet, 26 nästa stop. Jag är som ni märkt inte mycket för att skriva om mig själv på ett direkt sätt. Varken det eller mina nära och kära då jag anser att det är något som kallas privatliv samtidigt som jag anser att det helt enkelt är något som egentligen intresserar mig och de som ingår i mitt liv då de redan är medvetna om det. Så varför tvinga på er det.

Dock ska jag passande nog ta med er på min memoryline, min födelsedag, mina födelseår, min musik genom mina år.
Observera däremot att Michael Jackson inte läggs till då bara hans musik hade tagit för mycket plats här och har endå alltid följt med mig genom åren, precis som Bob Marley. Sedan önskar jag att jag hade energin att verkligen lägga upp alla mina milstolpar inom musiken. Men även det hade tagit sin tid. Så ni får lite gott och blandat som jag tackar mina föräldrar för. Tack för musiken och tack för livet. Så, nu vrider jag tillbaks tiden ett tag och låter er följa med min nostalgikick! Enjoy, I know I do.


Lionel Richie - All Night Long



Chaka Khan - I Am Every Woman



Earth Wind and Fire - Boogie Wonderland


 



Bonny M - Daddy Cool





Donna Summer - Hot Stuff




Whitney Huston - How Will I Know




Bobby Brown - Every Little Step I Take




R Kelly & MGM - Why You Wanna Play Me




Bell Biv DeVoe - Poison





De La Soul - Ring





Kriss Kross - Jump





House Of Pain - Jump Around





Cypress Hill - Insane In The Membrane




Snoop Doggy Dog - Gin n Juice





Notorious B.I.G - Big Popa





Monica - Dont Take It Personal





Brandy - I Wanna Be Down





Soul For Real - Candy Rain





Silk - I Wann LIck You Up And Down





JoDeCi - Freak N You





Total Feat. Missy Elliott - What About Us





Missy Elliott - Sock It 2 Me





Keith Sweat - Twisted





Aaliyah -  One In a Million

Kommentarer
Postat av: G.F

Grattis till dina 26 år! Hoppas din födelsedag var kunglig!

2008-06-02 @ 23:05:12
URL: http://metrobloggen.se/royalrnb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0