Skjut Mig!

När man väl överstigit 38 graders feber och är närmare 40 än vad man varit 36 på ett bra tag så slutar det aldrig trevligt. Jag blir världens pessemist och ska sitta och gnälla samt tycka synd om mig själv ganska så tätt intill om dagarna. Då det finns en stor chans att sprida runt bakterierna och smitta ner resten av familjen blir valet att sitta inlåst i rummet mer än logiskt.
Så, man pendlar mellan sin 8-bitar Nintendo, TV och datorn. Och nu när jag väl kommit tillbaka till datorn ser jag det. Bland all internet surfande ser jag det!

Jag har nog följt ett par serier i mitt liv, vissa bättre än andra. Star Trek, CSI, de flesta väldigt "pojkiga" nu när jag tänker efter. Hursomhelst så är jag kvinna så visst har jag följt Sex and The City samt Vänner och alla de stora serie succerna. Men vilket hysterie det blir, och vilket jävla sätt att tjäna pengar! Det är filmbranschen man borde bege sig in på. Dock inte som skådis eller något som gör att man ger ut sig själv alltför mycket. Anonymitet är ngot jag uppskattar väldigt mycket.

Hursomhelst, inget med hiphop att göra, inget med musik att göra. Inte mycket till reflektioner, mer en febrig kvinnas gnällande samt informationen att ja tjejer! Ni och miljontals andra Vänner älskare får också som ni vill. Det blir en Friends, THE MOVIE! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0