I do, I do, I DO!

Har ni dem här i 38?
- Shit, du köper ju ett par A1s en gång i veckan typ.
Va, nej, inte alls.
- Va inte du inne förra veckan och köpte dem Svarta Vivent Pinks?
Jo, men innan dess så köpte jag inte några.
- Nej juste du va inne förra månaden. Okej en gång i månaden då?
Nja, inte riktigt så heller, men det hade inte varit illa med ett nytt par i veckan.
- Ah föressten, har du sett vår nya katalog?
Haha försöker du förstöra min ekonomi ännu mer eller?

 *Han bakom kassan blinkar med ena ögat*

Fan jag får ju ångest, kan inte köpa nya sneakers så ofta. Så jag gick och lämnade tillbaka mina nya white vivent pinks.
Min kära mor såg hur mycket jag sörjde när jag kom hem med ett återköpskvitto i handen.
Så, tomten kom b.la med ett presentkort till Footlocker. Kharma, Jul, Mammor, you just gotta love'em!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0