Drottningen planerar sitt bröllop

En av hiphop drottningarna planerar  ett privat bröllop. Och det är inte vilken drottning som helst och det är inget jag kallar traditionellt brölop heller. Queen Latifah planerar ett privat bröllops ceremoni med sin personliga tränare Jeanette Jenkins. Självklart är båda väldigt hemlighetsfulla angående den planerade ceremonin och har endast inkluderat familjemedlemmar inför det hela vid tillfället.

Queen Latifah är enligt mig en stor del av hiphop och jag hyser inget annat än respekt för den här vackra och väldigt talagfulla kvinnan, och det  trots att hon inte är någon jag känner. Och vore det något jag skulle vilja hälsa till henne nu är You Go Girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0