Tack Mofo, för att du förgyller min dag.

Yayo.se, en url adress som många inom svenska hiphop scenen klickar in sig på en regelbunden basis. Självklart är jag inte sämre än alla andra och har ett konto där och besöker sidan för att uppdatera mig lite inom musiken. Måste dock säga att den nu har blivit en gnutta mer underhållande än vad den varit på ett bra tag.

Och för det måste jag tacka herr Mofo The Maverick som börjat blogga hos Yayo. Och med det måste jag påpeka att det inte alltid är på grund av innehållet i bloggen, utan det är mer hur folk reagerar på hans blogg som ger mig ett leende på läpparna. Man måste erkänna att det är underhållning till en jädrans hög nivå. Förmodligen något Yayo är medvetna om då det var ett sjukt bra drag att ha Mofo som bloggare hos dem.

Jag menar, det här är endå en man jag personligen aldrig haft koll på, eller ens lyssnat på. Och nu har han satt sig på min karta (och förmodligen en massa andras med för den delen) och fått mig att besöka sidan dagligen.
Så, samtidigt som jag ofta gungar huvudet till det Timbuk kommer med, lyssnar på Pato Pooh och gillar sånt som han ogillar, måste jag hålla med DJ Sleepy, ge mig lite underhållning för i helvete!

Och med tanke på hur svenska folket funkar samt hur duktiga dem är på att ta åt sig oavsett om man skriver eller ens bara tänker på dem, måste jag skriva att jag inte alltid rättfärdigar det Mofo skriver (dock måste jag påpeka att mannen har en jävla massa vettigt att skriva). Men oavsett vad så måste jag tacka honom för leendet jag får varenda gång jag läser kommentarerna som addas dagligen på hans blogg (förmodligen ett lika stort leende som han får när han läser dem).  Tacka honom för att han verkligen, helt enkelt, fullständigt, totalt, helt drygt och med klass skiter i. Tack Herr Maverick! Im loving it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0