Min lilla långa musikaliska resa?


När jag väl är tankespridd som jag var natten till idag gör jag som vanligt, mitt sätt att ta flykt ifrån mina egna tankar som sätter mig i en jobbig sits är att fokusera allt på musik. Vilket jag gjorde, av någon konstig anledning slutade mina tankespridda och väl besvärande tankar till vart jag lagt alla mina Gamla VHS band. Dem VHS banden är guldvärda för mig och jag vet inte vart jag lagt dem? Så idag begav jag mig hem till mor min i jakt efter mina band.
Mina band som jag suttit och tejpat varenda gång det var dags för MTV Amour, Yo! MTV Rap eller andra tider då jag visste att alla mina favorit videon sändes. Jag satt redo med rec knappen och fyllde VHS band efter VHS band.

Det har dock inte gått så bra, slutat med att jag hittat saker och ting som gett mig mindre roliga nostalig resor. Så jag tog en paus och började klicka runt mig på You Tube istället, vilket självklart slutade med tanken att klistra in en eller två "back in the dyas" videon". Men icke sa nicke, jag kan fan inte klistra in "en eller två", snarare en  tiotal stycken. Så, jag ger er en varning, ni som har en tid att passa eller helt enkelt inte har tiden att fastna framför datorn, DONT DOOO IIIIT!

Ni andra får jag önska en trevlig musikalisk resa, hoppas att  ni uppskattar den minst lika mycket som jag gör.



Bahamadia - Uknowhowwedu





The Pharcyde - Runnin



PETE ROCK & CL SMOOTH They Reminisce Over You T.R.O.Y



Black Moon - Gotcha Opin



Wu Tang - C.R.E.A.M



Smiff n Wessun ft. Tony Touch - Spanish Harlem



LL Cool J Ft. Prodigy, Keith Murray, Fat Joe & Foxy Brown - I Shot Ya RMX



Ice Cube - Today Was a Good Day



Akinyele - Just Put It In My Mouth



Mobb Deep - Burn



Outkast - ATliens



Brandy - I Wanna Be Down



Total - What About Us



New Edition - Hot 2 Nite


Case Ft. Foxy Brown & Mary J Blige - Touch Me Tease Me
 


Keith Sweat - Twisted



JoDeCi - Feenin

Kommentarer
Postat av: Patty

Fan va nice!!! Man hade ju glömt bort hälften av dom, har dock laddat ner dom nu, yeaay!!! haha



Fan jag har nog oxå en 4-6 vhs band ...specielt med inspelningar från MTV amor och Yo!... fan vad nostalgisk man blir :P



Mycket fin musik resa ska du veta =)

2008-11-10 @ 16:04:16
URL: http://patitas.blogg.se/
Postat av: SHEILA

SHIIIIIIIIIIIIT THESE SONGS MAKE THINK BACK.. DU HAR BRA SMAK

2008-11-13 @ 09:45:52
URL: http://selatay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0