Min Drottning!

Ja, de få som läser och samtidigt känner mig vet att det finns ingen som kan ta min mammas plats. Hon är inte bara min mor, utan hon är min bästa vän och själsfrände. Hon finns alltid där, hon förstår mig alltid och vet vad jag vill innan jag själv vet.
Och idag så sa hon att anledningen till att hon inte ville att jag skulle boka in något den 24 Maj var för att hon hade tänkt skicka mig på Mary J Bliges konsert. Men att sorligt nog så hade Mary J Blige inte sålt tillräckligt med biljetter och därav blev konserten inställd. För mig så var det ett kniv i hjärtat att inte kunna se henne live, det sved lite att veta att ekonomin inte lät mig få se henne live då jag var tvungen att välja bort henne för att kunna se Busta Rhymes, Jay-Z och Wu tang Clan live. Men nu svider det fan så mycket mer då jag vet att jag hade fått se henne men att även hennes konsert är inställd.

Så, ännu en konsert inställd. Får väl satsa att få se Ice Cube och Jay-Z, om inte även de två ställer inte. Vilket jag verkligen hoppas att de inte gör. Och för er som redan köpt biljetter för att se RnB drottningen Mary J, se till att lösa in era biljetter innan den 24 Maj. Och till världens vackraste mamma, jag älskar dig. Allt jag är och kan vara är tack vare dig! Du är min drottning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0