Tack!

Satt och pratade med ett antal personer som går in på Missy Miss Me regelbundet igår och fick lite feedback efter att de läst mitt senaste inlägg. Det var fan skit kul att höra hur andra människor tänker och resonerar när det gäller något jag gör och på det sättet jag gör. Kunde till och med hända att jag blev förvånad över vissa saker de kommenterade.

Jag vet inte hur det började, eller när bloggen började utmärka sig på det sättet. Men när en av personerna kommenterade den som en "Hiphop Blogg" fick jag nästan prestationsångest. För det var inte alls det jag var ute efter. Jag bara följde mig själv, mina tankar, mina intressen, mina favoriter och det jag uppskattar till en viss gräns. Sedan ska man observera till en viss gräns, jag skulle aldrig kunna sitta och påstå att det jag har är en "Hiphop Blogg". För enligt mig så vore det en ganska biege "Hiphop Blogg" då den saknar en massa detaljer för att det skulle kunna nå upp till den titeln.
Men jag tackar hursomhelst, jag ser det som en komplimang och rodnar över det som sagts om den. Sedan ska jag fundera över alla tips, råd och kritik jag fått angående den. Dock måste jag påpeka att det kommer vara svårt då tid saknas för att fullfölja allt som skulle kunnas göra.

Men tills dess tackar jag, tack så mycket för alla fina ord och all kritik! Och har fler människor som läser mer tips, råd eller kritik oavsett vilken typ av kritik får ni mer än gärna höra av er på [email protected]

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Frank Dux

Grym blogg!

2008-05-18 @ 12:57:08
URL: http://www.wifebeaterlove.se
Postat av: Bee

Tack så sjukt mycket!

2008-05-18 @ 13:25:23
URL: http://missymissme.blogg.se/
Postat av: jess

riktig grym blogg.

2008-05-19 @ 16:33:05
URL: http://jessiettparskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0