Lil'Wayne dissar 50 cent och G-Unit

image45Ja, så verkar det iallafall. När denne raparen tillfrågades angående turnen om han skulle med på svarade han "Um, den där, jag tror inte det kommer att funka längre".

Sedan fortsatte han med "Det var något som inte gick rätt till och jag tror jag förmodligen kommer att åka med Keyisha Cole. Tar man två så olika personer kommer du få två typer av människor, du kommer att ha människor där som kommer dit för Keyishas sköna soul samtidigt som du kommer att ha människor som kommer att höjja armarna till min musik. Det kommer att vara som radion, som en konsert borde vara enligt mig".

Låter sjukt vettigt och helt rätt på sitt sätt. Men sedan kan jag inte påstå att jag är ett fan av Lil'Waynes musik. men skulle endå inte tacka nej till detta event. Det är som han säger, lite av en radio show fast live.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0