Hot Suge Gossip!

Ibland undrar jag, ibland vet jag verkligen inte om jag ska skratta eller gråta. Som nu til exempel. Suge Knight sägs få chansen att hämnas på The Knockout Kid. Det sägs att att han blir erbjuden en hel jävla million dollar för att ställa sig i en ring av Las Vegas Promoters.
Och vi säger om, OM denna fight går igenom så kommer den att slå till nu till Nyårsafton och snacka om att det vore en omtalad match. Men som sagt, vet fortfarande inte om jag ska skratta eller gråta när det gäller det senaste "hot gossip".


Kommentarer
Postat av: Terry

Haha, det vore seriöst en god anledning till att ta sig till staterna för. Se den omtalande Suge ge sig an i en riktig ring, jag menar, han har ju inga balkonger att hänga ut någon stackare för!

2008-05-18 @ 22:17:34
URL: http://kingsclub.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jävligt skön blogg!

Keep it up...

2008-05-19 @ 14:09:34
URL: http://metrobloggen.se/ChoppedAndScrewed

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0