He Made It

För någon månad sedan bloggade jag om Busta Rhymes senaste produktion. Well nu är den produktionen ute, va inte riktigt det jag trodde efter att ha läst och skrivit om det själv. Men det kan inte bli helt fel, jag menar det är trots allt Busta Rhymes och Linkin Park.
Precis som när Jay-Z körde med Linkin Park. Inget sjukt grymt men ingen flopp heller. Det fastnar och det beundras av sådana som gillar hiphop i smyg. Så, helt en hit är det inte enligt mig, inte från min "hiphop sida" iallafall, Nej nej. Busta Rhymes gör det bättre själv. Men jag tar av mig kepan och bockar mig för denna insats. Oavsett vad så behövs det mer sådant här.

Så slipper allt låta, se, och verka likadant. Så här får ni kära läsare. Busta Rhymes feat. Linkin Park - "We made It"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0