Featuring artisterna.


Det är ofta jag har gått och blivit besviken på alla dessa "featuring artisterna" som jag kallar dem. Artister som man upptäcker genom att de medverkar i någon "störres" video/låt. Och inte bara dessa typer av artister utan andra artister som egentligen inte klarar sig själv helt, och då menar jag att lyckas få till en låt själv i princip.

Nu har det gått så långt att alla har någon som medverkar för någon konstant. Men sedan finns det sånna artister som Loon. Vet inte om någon minns honom. Vilken succe, honom älskade man att höra när han medverkade för andra artister. Men jag personligen skulle nog inte klara av ett helt album med honom, vilket jag inte gjorde tillslut. De är för helt enkelt komersiella featuring matrial, inga solo artister.
Det är den vibben jag fått av Keri Hilson, och henne har vi alla fått höra nu den senaste tiden. Ja vem har inte hört Way I Are med Timbaland bland annat. Men då är min fråga kommer hon att klara sig, kommer hon att göra mer än ett album. Eller är hon en one hit featuring wonder?

Hursomhelst så släpper den famösa Keri Hilson nu sin singel "Energy". Och ska jag göra det jag gör bäst på och reflektera min åsikter i det hela är det som om jag sitter och lyssnar på Bed med J Holiday blandat med Timbalands låt Apologize med One republic med en tvist av tjejig Ashanti RnB.
Men, det är min åsikt. Självklart ska ni få bygga er egen. Här är Keri Hilson med "Energy"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0