Ännu en hit påväg?



Jag är nog inte världens största Rihanna fan och inte heller Chris Brown för den delen. Men dem två är ju ett stort komersiellt jippo tillsamans, iallafall enligt mig.  Jag har till och med undrat ibland om hela förhållande snacket mellan dem är ett stort PR jippo för att hjälpa dem att ha kvar den statusen de redan har på musik marknaden.

Hursomhelst så är det så att det sägs att Chris Brown och hans kära Rihanna spenderat lite väl mycket tid i studion med "storebror" Jay-Z.
Så vad sägs people, är det en ny komersiell hit påväg till oss alla, är en Rihanna och Chris Brown duett nära att slå till? Well, skulle inte förvåna mig. Och självklart kommer det att bli en mega hit hos The Voice som kommer att tvinga på oss denna hit dagligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0