Absolut Svenskt!

image48Ja, som jag skrev tidigare är jag inte så värst insatt i den svenska hiphopscenen förutom det som verkligen syns. Artister som Lazee, Henok och Adam Tensta är inga jag missar trots att det sällan skrivs om här. Lite koll på olika svenska artister samt producenter och skivbolag har jag, men som sagt det som bjuds på gott och väl.
Känns hursomhelst som om det inte mättar mig, jag vill veta mer. Inte att det jag tillges är dåligt, tvärtom! Det är matrial som kommer sätta Sverige på fokus någon dag om dessa artister fortsätter som de gör.

Men, som sagt det mättar inte. Jag vill ha mer, jag vill ha tips! Jag vill kunna få höra sådant som inte radion och teven ger en chans. Jag vill iinte missa på örongodis bara för att jag inte har världens koll eller för att något skivbolag anser att det inte kommer att sälja.

Så, härmed annonserar jag! Jag annonserar efter bra svensk hiphopskit! Inte bokstavligen men ni förstår. Ge mig något bra och framförallt svenskt att skriva om.

Om ni finner det jobbigt att komentera tipsen så maila mig mer än gärna på de_la_rocque@live.se
Jag väntar.

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0