Missy Miss Me Vs. Lil Wayne pt I

Jag har suttit och surfat runt och skrollat undan en massa texter om samma artist, Lil Wayne. Jag personligen förstår inte all fame den människan har fått. Redan när han fick skina under Destinys Child tiden förstod jag mig inte på all kredd han lyckades få.
Visst, lolipop spelas konstant, hela tidenn överallt. Visst alla ghetto ass fly chicks och real Gees kan (den lilla) texten utantill. Och visst, den fastnar. Men är han så bra som alla artiklar får det att låta? Vad är det jag har missat egentligen, hur lyckades jag få den uppfattningen och åsikten jag har isånnafall?

Jag tror knappast att jag är den enda Anti Lil Wayne människan idag, men visst är vi tydligen få. För mannen har  redan lyckats sälja över en miljon kopior om jag upfattat det rätt. Och det är endå över en miljon KÖPTA skivor, de ungdommar som kör med den "billigare versionen" kallad internet har inte räknats. Så, självklart ska jag klargöra det hela. Självklart ska jag ta mig tiden och plåga mig själv genom hela skivan för att se vad all snack handlar om.

Nu måste jag bara ta mig i kragen och tvinga mig själv genom hela skivan, och när jag väl gjort det så kan ni helt klart få det inprintat att jag kommer att sätta mig ner och skriva om den, The Carter III. Nu ska jag fan ge den en plats på min blogg som jag hittills försökt att undvika. Det är jag mot Lil Wayne pt I.


Kommentarer
Postat av: G.F

Skönt att någon delar mitt Lil Wayne hat!

2008-06-17 @ 23:11:22
URL: http://metrobloggen.se/royalrnb
Postat av: C

Lil Wayne är verkligen inte bra. Att låtarna svänger är en helt annan femma. Roligt med en hiphopblogg för övrigt. Den kommer jag att besöka igen! :)

2008-06-19 @ 02:01:28
URL: http://heartsick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0