T.I does it again!

T.I signar kontrakt för tre långfilmer genom Screen Gems, som för övrigt har släppt filmer som This Christmas och Stomp The Yard. T.I fortsätter med att berätta att han har ett antal filmer som han håller på och arbetar med, som producent och även som skådespelare. Vissa med Screen Gems och andra med New Line. Allt från dokumentärer som teve serier med MTV.

Jag letar helt enkelt efter ett sätt att fortsätta med min filmkarriär. Jag vill vara med i alla typ av filmer, romantik, drama, action osv, Berättar T.I.

Den första stora filmen genom Screen Gems kommer att vara Bone Deep, där Matt Dillon och Idris Elba.
Bone Deep handlar om en grupp tjuvar som ska göra ett sista jobb så att säga. Filmen är skriven av Gabriel Casseus, Avery Duff och Peter Allen. Jag personligen tycker att själva handlingen är allt annat än ovanlig då jag kan komma på flera filmer som har samma typ av handling. Kommer förmodilgen endå att ta mig tiden att se den av ren nyfikenhet samt beundran av T.Is vackra och minst utsagt heta utseende.


Kommentarer
Postat av: Johan "Juanito"

Du,jag HATAR T.i. och allt han står för, men klä sig... det kan han.

2008-06-10 @ 19:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0