Fuck G-Unit!

Föredetta G-Unit medlemmen Young Buck sågs alldeles nyligen uppträda i Tampa, där han tydligt visade alla vad han känner efter att ett fan ropat "G-Unit nigguh!". Hur han visade det? Han svarade på den reaktionen genom att skrika "Fuck G-Unit!". Därefter fortsatte buck att prata och förklara hans plats angående det hela.

När jag sa att jag inte fått ett öre så menade jag inte att 50 Cent tagit pengar från mig. Jag menade verkligen att jag inte fått ett öre. Allt ni ser på mig är street money och pengar från live uppträdanden.

Han fortsätter med att säga att all snack angående att de badar i pengar och så vidare är skitsnack, för han har inte sett röken av pengarna.
Efter att ha rett ut allt med publiken påpekar han samtidigt att han kommer klara sig bara fint utan 50 Cent och avslutade det hela med att förklara skilnaden mellan en 50 och en Buck.

Ganska klockrent för alla som fortstod det hela, iallafall för mig som allid tyckt illa om 50 Cent och små skrattat av val på artistnamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0