Yes sir im a hater!

Inte nog med att jag redan har ställt mig in på att ogilla Lil Waynes A Milli beatet så ska varenda jävla hiphop artist lägga sina verser på den. Förstår mig innerligt inte på det fenomenet när det gäller att hypa upp den typen av hiphop. Lessnar inte alla människor på det? Inte nog med att R&B artister hakar på den trenden, nu har svenska artisterna Lazee och J-Son hakat på den och levererar sin version på A Milli.
Vet inte om jag kan kalla det orginelt, grymt eller något annat positivt trots att det inte är något som nåt mitt öra, ännu.

Jag ogillade det första gången jag hörde Lil Wayne, andra gången jag hörde Jay-Z och tredje gången gilt när jag hörde Ne-Yos kassa försök på att rappa till den. Så jag tror knappast att jag kommer gilla Lazee och J-Sons version. Inget illa menat mot dessa två artister som måste vara några av de mest talangfulla artister Sverige har inom Hiphop idag.

Lazees singel Rock Away var något som spelades i repeat i min stereo och J-Son med Same Blood klicket har alltid varit något av örongodis för mig. Men det här, det här måste jag tyvärr sätta mig emot. Men för alla andra som går med the flow och älskar sina svenska artister lär gilla det och headbanga till fullo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0