The Game satsar på filmduken?

För inte så längesen skrev jag ett inlägg angående väl omtalade The Game och hans planer att dra sig tillbaka. Något som verkar vara ett väldigt trendigt PR trick bland artister. The Game  hade talat ut om hur han ville spela en större pappa roll i livet och ta vara av familjelivet han har.  Nu så är det en hel del skriverier angående The Game igen, dock låter de en aning orimmliga enligt mig då de handlar om hur han vill ta tag i sin film karriär istället.

Allt prat om att dra sig tillbaka bland artister brukar jag vanligtvis bojkotta då jag inte tror ett smack av vad som sägs när det gäller musikaliska artister. Men tillslut blir det mer som en slags "Vad var det jag sa typ av skadeglädje". Dessa människor kan inget bättre än att leva det livet de lever. Så varför intala sig själv och gå ut med att de ska sluta med det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0