Round 1

Jag har nog ägt ett "antal" rosa färgade sneakers i mina dar, så snart jag gör mig av med ett så måste jag införskaffa ett nytt. Rosa har alltid varit det jag personligen anser vara det mest "tjejiga" hos mig, samtidigt som den färgen ofta orsakar "mindre ekonomiska bekymmer" då jag ska ha allt som tillverkas i rosa. Kan vara världens mest onödigaste sak, men så länge den är rosa så är den fin och helt plötsligt nödvändig. Trust me, Im working on it!

Sedan är jag, som en stor del av hiphop scenen, en  A1 nörd, varit det i ett antal år nu. En av de få sakerna jag struntat i om det blivit lite "halv komersiellt" med tiden. Det är och kommer alltid att förbli mina babies! Sedan att de kopplas till sporten som fångade mitt hjärta (Basket) gör inte saken sämre det heller.

Så förstå mig rätt när jag säger att jag fick rysningar i kroppen och ett hjärta som nästan hoppade ut ur kroppen när jag fick syn på dessa. Jag börjar innerligt tro att jag är lite små förtjust i ett par sneakers. Sedan måste jag ha ursäkten att det verkar vara ömsesidigt då jag hör dem kalla på mig. Den här designen var som skapad för mina tio tår! Allt från de underbara små detaljerna till sömmen på skon som påminner om en basket boll, sen ska vi inte glömma att de valt att använda rosa. Sen måste jag fullständigt hålla med Nike, det är verkligen The Best of Both Worlds! (AF-1 Vs. Jordan Air)

Så, härmed annonserar jag efter dessa!

Jag kommer hädanefter att ta detta inlägg och kopiera och sedan posta det med jämna mellan rum här på bloggen. Tills den dagen någon ängel till person kan tipsa mig om var jag kan finna dessa. De kopierade inläggen kommer att börja med en siffra vilket betyder hur många gånger inlägget kopierats. Så var nu en snäll jävel och hjälp en annan snäll jävel att hitta dessa. Att sitta och kopiera detta inlägg fler gånger än vad jag förväntat mig verkar lite off.

hojta på din sneaker nörd!






Kommentarer
Postat av: Pascale

Dom var fett hajp. Jag gillade inte rosa förut men nu har jag börjat gilla det mer och mer. Men typ chockrosa eller åt det lila-aktiga hållet. Babyrosa har jag fortfarande lite svårt för. Föresten, alltid när jag tänker på dig så förknippar jag dig med sneakers. Och har ALLTID gjort det! Hahah!

2009-01-08 @ 17:11:29
URL: http://pascale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0