Personligt Skit 18/April

image38Busta Rhymes, Jay-Z och The Foo Fighters, jovisst fixade dem tre sig. Men det svider fortfarande, det svider att inte kunna se Mary J Blige live. Det är en slags förlust, iallafall för mig.
Får väl tänka på vad jag inte missar istället för det jag missar, man ska inte vara girig när det gäller musik heller. Men så funkar det när musiken rör ens själ så pass mycket förmodar jag.

Det här med personligt skit på Del II känns lite främmande på något sätt. Som det alltid gör då jag startar en blogg. Och samma anledning till  varför jag lägger ner bloggen tillslut. 
Tror att det handlar om att jag ogillar att lägga fokus på mig. Har alltid varit den som är "laid back" så att säga, den som ogillar uppmärksamhet och att vara på fokus. Aldrig riktigt varit min grejj, pojkflickan i mig lever än idag trots allt. Känner inget behov av att hävda mig konstant eller sitta och skriva om hur underbart mitt liv är då jag kan säga att ibland har den varit ett rent ut sagt helvete.
Att sitta och regelbundet ladda upp bilder på mig själv här kommer nog heller inte hända, så het är jag fan inte. Och att kontakta fotografer för att få proffsigt retuscherade bilder (för det är det bilder nuförtiden är), för att sedan "visa hur het jag är" kommer inte heller på tal. Jag är fortfarande jag och jag sitter heldre och skriver om andra än mig själv. Så, jag fortsätter med lite om andra och klämmer in lite personligt skit då och då. Som egentligen inte ens har någon röd tråd tillslut då det bara är tankar nertryckta på skärmen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0