NKOTB


NKOTB, New Kids On The Block prydnar dagens första sida på Stockholm City. Jag minns hur tjejerna i mellanstadiet kunde alla låtar utantill, samt hade sina favoriter och posters uppsatta på alla väggar i sitt sovrum. Jag personligen har aldrig varit ett fan, känns som om jag jämnt varit den som haft noll koll på alla dessa pojkbandband. Förstår heller  inte hur NKOTB, Backstreet Boys m.m lyckas bli så stora. För det är det de blir, det blir en sån hysteri runt om dem.
Hursomhelst, nu är det så att det här äldre gänget bestämt sig för att återförenas.
Hur det går får vi se, pojkband återförenas regelbundet nuförtiden. Allt för att komma tillbaka till rampljuset enligt mig. Men, som sagt. Vi får se hur det går och vad åren gjort med dem.

image25


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0